Allah er min bestevenn!

”Det er ikke sånn det fungerer. Jeg kan ikke bare si dette. Det er feil da jeg har jo den hellige ånden i meg? Det er kristent. Og nå er du plutselig muslim? Det er jo helt feil.. Du er helt på bærtur”

Jeg kan også ordene til mine venner… for alle er nok ikke mine venner?

Men historien starter slikt og det var at i 2019 fikk jeg både den hellige ånden og kraften fra min Allah.

Derfor er jeg unik. Derfor er jeg spesiell. Hadde noen kanskje sagt.. for dette var noe nytt? Dette har vi ikke hørt før.

Vel, det er ganske strenge kriterier for å møte en Allah? Nei..

Det er ganske kriterier som er lagt ut av muslimer.. men tillit og mistro kan vi se lenge etter… her er det bare fred og ro.. og en slags misunnelse?

For jeg ber ikke til noen av mine Guder.. Ellers er jeg bare klarsynt… og jeg bærer mine religioner og kan ta dem fram når som helst?

Riktig. Så jeg lever som en atheist? Ja!

Men når jeg trenger til å bli veiledet, vel da er de klare til å hjelpe meg.

Men jeg kaller dem for usynlige for de er usynlige til det motsatte er bevist.

Jeg er også veldig interessert i religion og hva og hvem og hvordan.

Men det er bare så mye motstand dyktige bakterier som er ute å går og jeg har nok slitt med min mage mer enn nødvendig.

Kanskje det er på tide å ta seg en tur til legen? Sjekke det ut..

Videre til min forhold med Allah.. for det er vel der nysgjerrigheten ligger i?

Vel, det har seg slikt at jeg kan fortelle mer om det på min youtube video: Hanna La Vida Lev…. Klem.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg