Jeg er klarsynt!

Det var ikke lett for mine nærmeste det å vite at jeg har visst alt om dem og hva de tenkte om meg og følte om meg. Deres bekymring var min bekymring.

Og derfor holdt jeg meg fast til illusjon,fantasi og historie. For når ting er på sitt verste vell da må man finne en forsvarsmekanisme til å holde ut.

Nå som ting har roet seg, nei, nå som jeg har kuttet dem helt ut bortsett fra min mor. Så ser jeg mer klarere at det er på tide å gi slipp på dem for godt.

Det skaper kun en friksjon i min kropp som er helt unødvendig.

Fred skal man lete lenge etter. Til man finner den. Og jeg har funnet den i en mann.

Jeg fant fred og jeg fant ro.

Selv om vi ikke kjenner hverandre, så er det fint å vite at vi kan på tross alt uenigheter finne en slags fred i hverandre.

Det er fint det.

Så videre fortalt ble jeg fortalt at jeg var stygg. Jeg var stygg i min egen talemåte og jeg var stygg i min sinnstilstand og det må bare den hellige ånden påpeke er tull. Det hender jeg også tar feil og tror det verste av det verste.

Derfor svarer de meg. Hvem? De der oppe.. la oss bare kalle dem for en fiksjon.. altså den hellige ånden er nok ikke det eneste som finnes.. og derfor skiller jeg meg selv i gjennom de kristne og deres tanker og meninger er nok ikke så annerledes fra mine..for noen har skapt oss?

Videre fortalt handler dette om de som kommer å tar en titt på profilen min, husk at jeg har allerede bearbeidet mine historier. Det er ingenting trist her mer eller er det sorg, men vi sliter nok med mareritt og den slags at jeg er helt utslitt er det ingen tvil om.. men det har seg slik at jeg har fått meg en ny venn nå og den vennen bestemmer om at jeg har fått meg en ny venn eller ei.

Det er ikke skummelt det å være min venn, det kan nok de som kjenner meg underskrive på. For i den virkelige verden fikk de sett meg som en engel.. men denne gangen lever jeg for meg selv og lever mitt liv slik jeg ønsker og behøver..nei denne gangen har jeg den hellige ånden som er med meg på godt og vondt..det er ikke så mye vondt..annet enn at det er en fiksjon?

Jeg faller ikke godt imot hos dem, hos hvem? Hos dem. De som er utskudd.. jeg faller ikke godt imot for jeg snakker om den hellige ånden eller ei at jeg er klarsynt.. men det er godt for min sjel det å fortelle sannheten..

Så får de snu om min sannhet til løgn..det er ikke slikt at jeg ønsker for dem  at de også skal få finne seg en hellig ånd, for det er nok flere av dem der ute.

Så jeg setter på musikk og slapper av i dag.. nei jeg skriver og skriver til jeg blør..til min hender blør..

Hvorfor? For noen ser det.. noen leser det..og noen forstår det.. derfor leser jeg meg selv i gjennom  deres øyner og det er helt fantastisk..hva da? Det å være klarsynt noen ganger er det vanskelig, men for de gode perioder er det veldig veldig gøy.

For jeg kan nå prate om dette. Før holdt jeg kjeft!

Da forstår plutselig de nærmeste at jeg er klarsynt og de har et par utbetalte regninger hos meg.. ironi kan jeg også..

Videre sagt så handler dette om musikkens sitt liv og hvorfor det er skapt slikt det er skapt.. for alt handler om kjærlighet.. typisk nok er det ikke mitt hoved tema, mitt hoved tema er skaperens form.

Og mitt indre form er meget substantivt og meget sensuell er jeg nok ikke?

Kanskje.. det kan diskuteres.. jeg liker å provosere meg selv med min sensualitet samtidig liker jeg å vise dere en del av meg.

Derfor lager jeg forskjellige youtube video til dere, nettopp fordi det finnes tusenvis av forskjellige lag  av meg!

Det er ikke sånn at vi kan skrive under på å være kun en person? Da hadde jeg aldri fått kontakt med den hellige ånden.. eller den ekte skaperen forsovet?

Det faller meg ikke godt imot.. Jeg ser feilene og jeg ser riktige informasjonskapsel.. det faller meg godt i mot det å se folk slik de er..

Jeg hadde nok ikke sett for meg det å være klarsynt skulle gi meg en viktig jobb..og det var å se på meg selv som et utskudd for nå..

For noen mener jeg er også et utskudd? Så jeg slipper til meg en ny væremåte og en ny tilstedeværelse, noe som er ganske enkelt det lar seg gjøre..hva da? Det å starte med blanke ark, er nok veldig vanskelig for dere? Men for meg er det ganske lett nå.. Det er bare veldig hardtarbeidende det å stikke vekk fra den motsatte siden dere føler og tenker på.. som er den nedstengelsen dere gir fra dere.. Det er ikke lett det å skru av seg selv for så å prøve å tenke nytt og føle nytt å være noe nytt.. jammen meg har vi snakket i hull på dere.. hvem vi? Jeg og den hellige ånden..

Det er oss to.. Imot dere? Nei.. Med dere..

 

Med det sagt ønsker vi dere en riktig god jul;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg