Livet mitt

Det var ikke mange år siden jeg befølte meg selv nedentil. Det var middels sagt kvalmt. Jeg undres om noen har vært der før? Hvor kvalmen er så stor at du har aldri lyst til å ha sex!

Jeg ble og er fortsatt kvalm av det. Det er liksom ingenting som hjelper. Så jeg spør en sexolog om dette er det nærmeste vi kommer til et terapiform?

For jeg deler alt. Muligens altfor mye? Nei. Det er viktig å snakke om alt.

Jeg deler nok litt for mye av det som blir sagt blir nå tatt ut av kontekst.

Det er ikke sånn at jeg er tilknyttet sex. For meg er det bare sex. Det er liksom ikke noe mer å hente ut derifra.

Det er en del av livet. Det er ikke mer eller mindre. Det er bare sånn det er.

Men jeg vet også at jeg må bearbeide visse hendelser som har skjedd mot meg. Og de trengs det tid til. Men det er en del av livet det å være en utskudd. For nå har jeg blitt til en utskudd fordi jeg snakker om sex?

Det er liksom ingenting å skjule lengre. Jeg hater å skjule ting! Jeg bare hater det.

Jeg vil være dønn ærlig om alt. Og sex er så viktig nå til dags. Så det å ikke snakke om det blir bare feil.

En sexolog sier seg kanskje imot eller?

Nei. En sexolog undrer over hvem og  hva er det som gjør at jeg blir kvalm?

Likegyldigheten til mannfolk? Nei.

Undres om jeg er klar over det selv? Kanskje hvis jeg går inn i dybden..men det blir også litt feil. For det er mange som ikke er klar over til å lese om mitt sex liv.

Det er liksom så dyrebart og spesielt?

Vel, det kan diskuteres.

Jeg tror jeg skrev dette innlegget mest for å provosere mine nærmeste!

Nei!

Jeg skrev det for å provosere meg selv?

Nei!

Jeg kommer til poenget snart..

Jeg skrev det bare fordi det er noen der ute som kjenner seg kvalm!

Og som kjenner seg rar!

Og som kjenner seg rar!

Vel, det er fordi jeg vet at voldtekt og æresdrap er noe som er veldig populært for tiden.. dessverre…

Så jeg kjenner meg kvalm!

For de som kjenner seg kvalm!

Og jeg gjør noe som er utenfor min komfortsone og det er å snakke om sex for deg der ute som trenger å snakke om ditt privateliv som ikke er bra og der hvor du er kvalm!

For det er ikke meningen vi skal være kvalme!

Det er ikke meningen vi skal være kvalme!

Og det er ikke meningen vi skal holde det skjult.

Det er meningen vi skal snakke om det!

Så jeg snakker om det.. og lurer på og undres på om du er klar til å snakke om hva det er som har skjedd mot deg?

For urett er urett..og du er en dyrebar skatt!

Det er på tide å snakke om det? Kanskje kanskje ikke… vi får se..

med det sagt var dette innlegget ment for deg som er kvalm! Som er lei! Som er sliten! Og som er i avvente for sannheten..for sannheten setter oss fri? Det hender noen ganger sannheten låser oss fast! Jeg håper med dette at du kan legge deg selv igjen..i en skuff.. nei..gå ut av skuffen… gå ut av låsen.. bare vær deg selv? Nei.. bare snakk med noen om dette.. bare gjør det.. ikke hør på den indre stemmen som alltid sa til meg selv..nei..ikke lov..ikke bra.. ikke snakk om det..

Jeg sier at noen ganger må vi nå et punkt hvor vi har fått det nok!

Noen ganger må vi bare utføre visse hendelser for å redde oss selv!

Noen ganger må vi bare se etter nye løsninger!

Noen ganger bare noen ganger må vi respektere at bloggen min handler om alt og alle.

Og at det handler ikke alltid om meg?

Kanskje bare kanskje speilreflekterer jeg noen andre sitt liv?

Kanskje bare kanskje er det, det som det handler om?

Å speilreflektere andre sitt liv?

Gi en hjelpende hånd.. Være der for noen..

Med det sagt så legger jeg igjen et bilde.. som omhandler at det er bare noen ganger ikke så big deal? Nei.. det er et big deal!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg