Lykkelig stund

Jeg var lykkelig! Jeg var glad! Jeg var tilsidesatt? Det kan nok diskuteres..men jeg var oppgitt over andre sine misforståelser..det kom liksom ingenting ut av dette enn å skape problemer for en som lever et helt vanlig liv med vanlige rutiner og vanlige hverdagslige gjøremål.

Det var ingen formål med dette innlegget annet enn å sette dem på plass? Hvem? De monstrene der ute som bestemmer seg til å bosette seg under min seng.

”Monstrene er kun en illusjon fremsatt for å illustrere en beretning.”

 

” En fortelling er en fortelling og skal på ingen måte knytte seg til eller se om det har en sammenheng med noe annet enn at jeg er en skribent”

Det var vel ikke vanskelig? Hva da? Det å skamme seg.. det å se etter svar hos en fremmed for alt jeg var en fremmed jo..ikke var min intensjon å være noe mer enn bare et fremmed.

Det matcher min tilstedeværelse? Nei. Min tilstedeværelse er gjemt millioner lys år unna deg. Den får du bare ikke lengre. For du fortjener det?

Det kan diskuteres for dine handlinger handler om følelser og tanker. Hos meg er det gjemt millioner lys år unna.. du får dem heller ikke.

Jeg bestemte meg for en reise til utlandet. Det hadde vært koselig..men dessverre får jeg ikke passet mitt til jul..men det går nok ikke annet enn å spekulere i og med at jeg deler altfor mye for å provosere.

Og det er litt gøy å provosere for det er ingenting annet enn illusjon.

Hva er en illusjon,historie og fantasi? Det må jeg spørre dem det angår.

Jeg deler nok mye mer enn nødvendig…og det er fint det..det å se meg selv mer klarere og det å vite er at jeg er ferdig med illusjon,fantasi og historie og jeg ser nok at flere der ute burde vært innlagt..for de bærer meg som sin illusjon..og det er feil..ikke er det rett og ikke er det rett..

 

Kanskje handler dette innlegget om meg? Kanskje handler det om deg? vel, hvis det handler om deg , vel da burde du ikke lese mine blogger lengre..for jeg kjenner deg ikke og jeg er kun et fremmed..dine egne ord..så ta farvel med meg og gi slipp på meg!

Trakassering:

Det å sniktitte på andre sin profil for så å putte dem på en slags dommedag reise for så å sende seg private meldinger fra ingen steder? For så å gå etterpå å sniktitte mer..for hva? For guds skyld ta deg sammen! Alt handler ikke om deg og ikke heller ei har jeg benevnt deg eller ditt yrke!

For hva er ditt yrke?

Og hva er ditt yrke?

Jeg derimot tåler veldig mye, men i går fikk jeg nok. Og derfor skal jeg nå inn på behandling nettopp pga nett troll der ute. Ingen andre bekymringer som går inn på hodet mitt enn de nett troll der ute som tror at de kjenner meg?

Som tror at jeg har problemer?

Som tror at de er synske?

Som tror at dette innlegget handler om dem? For det gjør den ikke. Den handler kun om en speilrefleksjon. Så de fikk viljen sin. De fikk sitt kjendis aha øyeblikk..så nå kan de gå og godte seg om at de hadde rett?

For det er ingen problemer her? Annet enn den de gir meg?

Så hva er det vi gir til hverandre? Og hva er det vi forteller til hverandre?

 

Så jeg holder meg unna sånne mennesker som er bedre viter..

De kommer jeg ingen steder med annet enn at de holder seg fast til illusjon,fantasi og historie..

 

Med det sagt ønsker jeg dere virkelig en riktig god jul.. vi teller ned dagene nå til jul! 272 dager igjen.. hvem skulle tro at jeg gleder meg til jul? Og hvem skulle tro at folk fester seg til dette..for jeg bare gleder meg til jul?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg