Min dagbok

Jeg var kravstor? Nei. Jeg var bitter? Nei. Jeg var sint? Nei. Jeg var dø? Nei.

Jeg var ikke der. Jo. Jeg er bare på jobb? Ja! Hva er min jobb? Vel, jeg jobber for min ekte skaper? Og han overholder alle religioner..

Og for dette skaper det en barriere mellom meg og de atheister.. så jeg kaller meg selv atheist.. bare for å provosere mer. Jeg er overalt..bare for å provosere mer.. du finner meg overalt..spesielt hos budhister..eller hinduister..

Jeg elsker å være et utskudd! Jeg gjør virkelig det.. men dagen i dag ble brukt på bønn en ekte bønn. En slags la meg snakke fra hjerte om mine bekymringer.. la meg se om det hjelper å være ekte.. nei å slutte å være så sta!

 

Jeg er sta! veldig sta! Det er mer korrekt informasjon om meg.. jeg kvier meg til den dagen jeg skal møte dem! Hvem? De utskuddene vel!

For det er vel ikke bare jeg som jobber for en Gud? Det er nok mange flere utskudd her i samfunnet og jeg er en av dem.. men så finnes det også en gråsone hvor vi behandler atheister som utskudd og det liker jeg ikke.. derfor sier jeg at jeg er et utskudd hos begge sider..

Jeg syntes ikke noe om å være et utskudd.. for det finnes flere typer utskudd..

Jeg burde vell legge meg da jeg må tidlig opp, men det er vanskelig for meg å sove og sovetablettene fungerer ikke.. og jeg trenger nok ikke en psykolog for det får jeg en gang i uken eller denne gangen ble det en gang på to uker så jeg gjør nok fremgang at jeg kan nå ha det hver andre uke..

Jeg jobber hardt med selvpleie.. selvdisiplinert er jeg også!

Jeg føler jeg må forklare alt og fortelle alt.. men det gjør jeg mest for morro skyld..

Jeg hadde det ikke vanskelig i dag, jeg hadde det mildt sagt bra. Jeg var en smule overtroisk hvor jeg trodde det verste av det verste, men det bare faller meg inn til å kjenne hatet til noen som bare velger å hate seg selv mer nå?

Jeg faller ikke imot, men oversvømmelse er et stort problem sier Gud!

Hvordan skal jeg snakke for Gud? Hvem, hva og hvor er min utdanning? Hvor er mine bevis på at jeg dyrker dere nok fred nå?

Hvordan skal jeg formulere meg riktig eller rett?

Hvordan skal jeg forklare for meg selv samtidig forklare fra et Guds perspektiv? Når kan jeg invitere min Gud over til dere og la Gud snakke for meg? Nei. Til dere?

Når kan vi ha en sånn blogg?

Da trenger jeg støtte. Oppriktig støtte. Jeg godtar deg for den du er, bare drit i dem vær deg selv og la din Gud snakke til deg og til oss som lytter og hører.. jeg vet jo hva slags støtte jeg trenger også?

Det er ikke vanskelig..det å gi en støtte..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg