Jeg er ikke betatt

Det var en rolig dag i dag, men jeg skulle ønske jeg visste hva jeg holdt på med nå. For jeg ser ikke hvilken senskader jeg gir meg selv av å gi meg selv en illusjon. Det er ikke slikt det fungerer når man er klarsynt. Men jeg gir meg selv nok en illusjon og jeg tar deg med på den reisen. Men den virkelige verden er noe annet.

Det er der hvor jeg sitter og drikker en kopp kaffe og ser ut mot trærne og alt er stille og rolig. Ingen forventinger og ingen tilsnakk. Alt er dystert nå om dagen eller hva? Så jeg tenker etter å ha snakket om vanskelige tema er det på tide med litt humor på plass. Så jeg legger ved en morsom video til dere bare for å få dere også meg til å tenke over noe som er mer tilgjengelig for oss enn det vi skal ha det til.

https://youtu.be/YrlPhN5up20?si=uUMOhvM7DfAk0Qpn

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg