Kunne han ha drept meg?

Det var ikke sånn at jeg overdrev. Jeg visste at min intiutive side og min klarsynhet kom meg godt imot når jeg var rundt han. Jeg visste når det var på tide å pakke sammen tingene og reise før jeg ble den neste i raten av selvmord? Nei.. av mord..? Og jeg legger ved et spørsmålstegn for vi vet ikke.

Men spekulasjonene er sterke og det hjalp ikke den andre gangen jeg slo opp med han og dro hjem til han når han ikke var der.. der fant jeg en kniv ved sengen.. og jeg lurte på..nei jeg kunne kjenne sinnet hans over mitt kropp..

Den mørke skyggen..det hatet..og det hatet var så ekstremt sterkt for han hatet meg uten grunn?

Nei.. for han hadde skapt seg et bilde av meg og det bilde var et forvirret bilde av meg og han skapte seg selv forvirrelse etter forvirrelse.

Heldigvis var jeg beskyttet av den hellige ånden og jeg er fortsatt det.

For han prøvde nok å ta kontakt med meg etter rettsaken som handlet ikke om oss, men vårt eget barn.

Ingen brydde seg liksom om at jeg var en fange i over to år med han.

At jeg var traumatisert. At jeg var blind. For han tvang meg til å være blind?

Nei.. han forstå seg selv ikke nå.. men jeg forstå han meget godt.

Han tvinger deg til å bli enig med deg og hvis du ikke er enig så tvinger han deg til du er enig med  han.

Så lyver han og manipulerer deg helt til du er låst fast til hans tankegang som er uspekulert og uvitende. For han vet ikke engang selv hva han vil eller i hvilken konsekvenser han putter meg gjennom andre sine øyner.

Hvordan han fikk meg til å virke som den som er et utskudd var et klart fenomen. Men han klarte det også. Han fikk nok aldri seg en ekte jobb, for han ville være rundt meg 24/7.  Og når han fikk seg en kortvarig jobb da var han sint for at jeg var for meg selv. Og hans sinne er meget substraktivt. Det er veldig veldig veldig mye sinne i han nå.

For jeg skriver en blogg og han kanskje fotfølger meg? Hvem vet.. Han får meg ikke, jeg driver med selvpleie nå og er beskyttet av den hellige ånden.

Jeg har et driv i meg og det er å snakke om dette.. for noen der ute blir drept.. og for noen er det forseint å flykte? De er låst..

Vel, da kaller jeg dette for en strategisk plan. Lag deg en plan, en hemmelig plan. Spar penger for deg selv. Kom deg ut når han ikke er hjemme. Dra til krisesenter hvis du har barn eller dra til familie som du stoler på. Hold det hemmelig så han ikke får vite dette.

Spesielt hvis du har noen som er rundt deg 24/7 da må du være veldig lur!

Med det sagt håper jeg at vi som er ferdig med dette problemet kan hjelpe andre med å komme seg ut av dette problemet som er ganske vanlig og stort avvik i samfunnet er det også når det gjelder dette…

Men sammen skal vi nok klare å komme oss ut av dette?

Ikke gi opp! Du kommer deg nok ut av dette..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg