Problematiske evner

Den hellige ånden

 

Det var ikke slikt at den hellige ånden bestemte seg for å komme inn i en kvinne sin kropp for morro skyld. Den så at hun var fast bestemt i sine rolige omgivelser med en rettslig grunnlag til å kunne velge å leve med sine menneskelige evner som en klarsynt og intiutiv person.

Det er hennes rolle. Og hennes rolle er mega viktig for oss der oppe!. Vi som er usynlige.. kall dette gjerne en historie hvis det er det, det er for deg.. men for oss er dette den virkelige verden.

Vi skriver ikke for morro skyld. Og vi jobber ikke for morro skyld. Det er jo for å presisere for dere hennes stemme og hennes evne til å forandre ditt liv.

Det kan kun skje ved at dere skrur dere selv helt av og hører og ser.

Så enkelt er det vel ikke? Vel, da kommer desperasjon inn i bilde og hvor desperate er dere til å jobbe med dere selv og deres dårlige uvaner som står i veien..

Det er ikke sånn at det bare er følelser og tanker det handler om, det handler også om en pågangsmot og en viljestyrke utenom det vanlige.

Det handler også om gavmildhet og raushet, men det holder også å holde igjen når andre tar utnytte av deg.

Det er ikke sånn at den hellige ånden liker å pynte opp ting. Ting er ikke rosenrødt her hjemme, det er det ikke. Ting er dystert, men mørkt er det ikke for den hellige ånden er her hos henne i denne perioden hvor ting er dystert!

”Det er ikke sånn at jeg bare kan fortelle til alt og alle at den hellige ånden er i meg..for de ser og hører ikke dette.. så vi lager dere filmer og video.. vi inviterer dere på nytt igjen..og på nytt igjen.. gjennom ord..gjennom følelser..gjennom en bok.. og gjennom en bok.. så jeg lar meg selv avgjøre om hvilken tilstand jeg er i stand til å gjøre for å beskytte meg selv og mitt barn..og det er å la det være til den hellige ånden til å bestemme og styre fra nå av? Nei.. fra 2019.. det var da jeg fikk den hellige ånden i min kropp.. det var jeg osgå ble styrt.. og det var da alt forandret seg.. nei det var planlagt..alt var planlagt..av den hellige ånden.. og det burde bekymre mine nærmeste som har en stor rolle til at jeg er nå uten mitt eget barn! ”

Dette hadde hun aldri sagt.. så vi forteller for henne! Hun hadde bare glemt seg selv i en glose som dette og vi da forstår at den hellige ånden er dyrebar for henne så skal vi ta noe som er dyrebart for henne vekk fra henne?

Det fungerer ikke sånn. Menneskene kan ikke bare ta den hellige ånden vekk fra henne eller oss. For det er flere som har mennesker i seg som ikke er dem selv. De blir styrt og manipulert.

Det er klassifisert informasjon.

Og vi lar det stå slikt.. så dere forstår alvoret..i en blogg.. i et skriveri.. mellom fiksjon og virkelighet… så ikke bli skremt? Bli skremt? Men hold det for deg selv..

Det har ingenting annet å gjøre med meg annet enn at jeg skriver meg selv en bok på tiktok?

Med det sagt ønsker jeg dere en god jul…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg